Ga naar inhoud

Waarschuwing: Microsoft-Windows-Kernel-Processor-Power


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit eens in mijn logboeken te kijken en ik zie dat ik bijna elke dag een 4tal waarschuwingen krijg met de melding Microsoft-Windows-Kernel-Processor-Power event id 37 met als beschrijving: De snelheid van processor 3 in groep 0 wordt beperkt door de firmware van de computer. ( voor processor 0 t/m 3). Ik heb al wat gegoogled maar kom er niet echt uit of ik met deze waarschuwing iets moet doen of het ter kennisgeving moet aannemen. Verder loopt mijn systeem zonder problemen. Het gaat om een Asus Nj62 laptop met i3 processor en win 7 64 bits sp1 systeem. Moet ik actie ondernemen mbt tot deze logboekmelding of negeren? vr.gr Frans
Link naar reactie
In de link die ik heb gepost staat ook het volgende: In Windows, check your Power Options. Make sure that your Power Scheme is set to High Performance, and check that every option is set to “Always On”. Het zou dus inderdaad heel goed met iets in je energie instellingen te maken kunnen hebben. In ieder geval mooi dat je weet waar het probleem vandaan komt en hopen dat de laatste keer ook echte de laatste keer is geweest! Mvg, P. ter Bruggen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...