Ga naar inhoud

Problemen met graphics


Aanbevolen berichten

Hallo, ik gebruik mijn Dell dual core 2,2 Ghz - 2 GB werkgeheugen al geruime tijd om op mijn 107 cm LCD via de HDMI-aansluiting te computeren. Dit werkt prima, alhoewel er af en toe horizontale lijnen te zien zijn bij camerabewegingen in films (met name bij SD-films, divx-kwaliteit, en in mindere mate bij HD-films). Met welke instellingen kan ik hier iets aan doen? Daarnaast heb ik sinds enige tijd last van rariteiten bij graphics op internet. In Firefox 3 en 4 en in Internet Explorer reageert de browser soms niet op muisklikken, het beeld gaat een beetje knipperen. Wat ook gebeurt is dat het beeld bij YouTube-filmpjes soms zwart blijft, of dat bij het afspelen van YouTube in fullscreen er een nieuw venster wordt geopend met de naam flash - en het beeld gaat dan ook vaak haperen of blijft zwart. Die laatste problemen zijn allemaal veroorzaakt sinds ik een - overigens legale - upgrade naar Windows 7 heb gedaan. Ik heb voorzover ik weet gewoon de juiste versies van Flash en Java. Wat kan ik aan de problemen doen, en is er een mogelijkheid om weer terug te gaan naar Vista? Ik heb sinds Windows 7 niets anders dat problemen met codecs die niet goed werken, programma's als Windows Media Player en VLC die het de ene keer wel doen en dan weer niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...