Ga naar inhoud

Windows XP herstellen.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een vraag waar ik wel wat hulp bij kan gebruiken. Mijn Acer labtop is misschien twee jaar oud. Ik gebruik AVG Anti-virus en Zone Alarm. Het probleem is dat ik tijdens internet zoeken en downloaden van muziek in Windows XP een blauw scherm kreeg met een onbekende error die zo snel weer weg ging dat ik hem niet kon lezen. Daarna start de computer op en laat een zwart scherm met een knipperende cursor zien. Dus heb ik in de BIOS opstarten via CD/DVD gezet en de Windows CD erin geduwd. Dan in het setup menu op R gedrukt en dan kom ik in het herstel programma. Hier begint mijn probleem dus omdat er geen C: staat (alleen 1: F:\WINDOWS en 2: D:\WINDOWS) en ik niet zeker weet of ik de partitie op D kan schrijven. Mijn externe schijf is al los en nog geeft hij alleen D en F aan. Kan Windows de schijven en de letters door elkaar halen? Als ik D kies geeft hij aan: De doelpartitie is C: Weet u zeker dat u een nieuwe opstartsector wilt schrijven op partittie C? dan zeg ik nee, en dan staat er D:\WINDOWS> en type ik fixboot d: en staat er: De doelpartitie is D: Weet u zeker dat u een nieuwe opstartsector wilt schrijven op partittie D? kan ik nu ja zeggen en de nieuwe opstartsector schrijven op D? Of verlies ik dan mijn gegevens?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...