Ga naar inhoud

Wie kan me helpen bij het maken van een koppeling in access


Aanbevolen berichten

Ik heb een erg simpel klantenbestandje gemaakt in Access. Vroeger veel gewerkt met Access(ben vele dingen vergeten) Wat ik nu wil is het volgende. Ik zou graag een klantenbestand willen maken met een dagjournaal eronder. Dus NAW gegevens bovenaan het scherm. En daaronder een memoveld of iets dergelijks waar je een afspraak(op datum) kan toevoegen. mijn vrouw is fysiotherapeute en ik wil voor haar een soort van bestand maken waar zij per patient de behandelingen(met omschrijving) kan toevoegen. Eventuele kosten voor dit programma bij te werken zijn bespreekbaar!!!
Link naar reactie
Ook ik heb enorm veel met Access gewerkt, vroeger. Ik moest laatst een "home made" programma bijwerken en heb toch wel even zitten zweten. Maar, to the point: De Access die-hards zitten [url=http://office.webforums.nl/forum/]hier[/url]. Even registeren en dan denk ik dat er vast wel iemand te vinden is die je verder zal helpen. Er zit daar een schat aan (met name Access) kennis!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...