Ga naar inhoud

MS-dos 6.22 - Windows 3.11


Aanbevolen berichten

[quote:14d31aca7d="arjant2"] Niet zo gek, want moderne hardware is niet gebouwd om te werken met antieke windows versies. [/quote:14d31aca7d] Vanwege nostalgische redenen heb ik nog PC-Write van Bob Wallace op mijn PC staan. De laatste versie is ruim 18 jaar oud. Onder XP functioneerde de tekstverwerker nog, maar kon niet printen. In die tijd waren er geen USB printers. Onder Windows 7 64 bits wil PC-Write niet meer opstarten. De software wordt voor bestaande (of toekomstige) hardware geschreven. De hardware van nu verschilt enorm veel van die van 18 jaar geleden.
Link naar reactie
[quote:a9c3f4fd0d="Hythloday"][quote:a9c3f4fd0d="arjant2"] Niet zo gek, want moderne hardware is niet gebouwd om te werken met antieke windows versies. [/quote:a9c3f4fd0d] De software wordt voor bestaande (of toekomstige) hardware geschreven. De hardware van nu verschilt enorm veel van die van 18 jaar geleden.[/quote:a9c3f4fd0d] [url=http://www.youtube.com/watch?v=vPnehDhGa14]De software verschilt eigenlijk weinig...[/url] :roll:
Link naar reactie
[quote:a4704ef276="Frits Raaf"] De software verschilt eigenlijk weinig[/quote:a4704ef276] Wat je ermee kunt, verschilt niet zo veel met vroeger, maar Windows 7 is behoorlijk wat kritischer dan Windows XP. Op de computer van mijn vrouw vallen geen Youtube filmpjes meer af te spelen. Er komt een foutmelding: Whea logger 18, BCCode 124. Onder Windows XP was dit geen probleem, Deze week laat ik de computer upgraden. Het gebruiksgemak van Windows 7 is aanzienlijk beter dan dat van eerdere versies. Windows 7 spoort makkerlijker fouten op en herstelt zich beter.
Link naar reactie
@De Hulk :D :D :D lol :D :D :D dat is weer typisch iets voor een probleemoplosser. Wanneer ik een probleem heb met het internet, gebruik ik ook de probleemoplosser. Wanneer ik dit op een andere account doe, gaat dit en lost hij de problemen op, maar wanneer ik dat op mijn eigen account doe, geeft hij aan dat hij geen problemen vindt... Begrijpen wie begrijpen kan... Maar ja, Windows verbaast me met dit al lang niet meer... :wink: Stef
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...