Ga naar inhoud

email notifier gezocht


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik zoek dus een email notifier. Daar zijn er genoeg van te vinden, maar allemaal hebben ze méér functies dan puur het melden dat ik mail heb in de inbox. En de notifier is dan ook nog gekoppeld aan een bepaalde browser. Dat wens ik allemaal niet. Gewoon een tellertje puur sang die laat weten hoeveel berichten in mijn inbox zitten. Méér niet. Nou en zo'n progje heb ik niet kunnen vinden (of toch niet goed gezocht?). Het is voor Gmail, dus dat zou eigenlijk geen probleem mogen zijn. Wellicht moet ik instellen dat ie bv elk half uur even moet checken, maar dat is uiteraard niet het bezwaar. Het liefst eentje die een plekje krijgt in de taakbalk i.p.v. een nieuwe werkbalk. Wie van jullie weet zo'n tellertje te vinden?
Link naar reactie
Dank voor de reacties. @glompie: die had ik zelf ook gevonden, maar doet niet wat ik wil. Zodra ik op het icoontje klik gaat ie gelijk naar de online-inbox... @bsa100: die doet wat ik verwacht :D Maar alleen onder Firefox... Moest wel de instellingen aanpassen om de popups te voorkomen. Ja, op zich is dit wat ik zoek maar leiver browser-onafhankelijk.
Link naar reactie
ik gebruik mailwasher pro, maar nog de oudere versie, heb zelf geen zin om ieder jaar voor licentie te moeten betalen voor een nieuwe versie Maar versie die gebruik werkt prima, ik krijg een melding en dan kan ik via dat programma besluiten of ik hem laat openen binnen outlook of dat ik hem gelijk delete. Als het goed is kan mailwasher ook bijv hotmail aan, maar weet dat niet zeker. http://www.firetrust.com/en/products/mailwasher-pro
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...