Ga naar inhoud

XP:geen eigen buroblad bij het laden


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Mijn dochter belde gisteren: bij het opstarten van haar pc werd ze normaal gelijk doorgeladen naar het buroblad. Gisteren dus niet meer: ze kreeg een foutmelding: XP kan het opgegeven profiel niet laden. Mogelijk beschadigd. Ze werd gelijk 'doorgelinkt' naar een door XP zelf gemaakt tijdelijk profiel, maar die sloeg instellingen niet op. (werd ook vermeld). Daar had ze dus niks aan. Een deel van de ouwe instellingen en programmaas stonden er maar voor een deel op:bijv. Nero7 moest ik nog zo instellen dat ie de scout niet laadde. Een dag van tevoren had ik um gescand op virussen en/of spyware. Een defrag laten draaien. Hij dee het perfect en sneller als ik van die pc gewend ben. Reeds 's avonds bleek al de fout. Ik snap het niet.......tussentijds heeft de pc gewoon uit gestaan. Enfin, aangezien ik niet verder kwam heb ik een nieuw profiel aangemaakt maar moet dus nog de ouwe verwijderen. De instellingen en programmaas staan er weer op zoals bij de installatie destijds. Vind dit wel heel vreemd allemaal..... Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...