Ga naar inhoud

mp3s organiseren


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Zoals velen van jullie heb ik ondertussen een flinke muziekcollectie opgebouwd. Het probleem is dat in deze collectie veel inconsistenties zitten. Artiesten worden op verschillende manieren geschreven en zo heb ik wel 5 keer Michael Jackson als artiest. Ook wil ik in 1 druk op de knop alle nummers van 1995 in een playlist kunnen zetten (bijvoorbeeld). Wat ik wil is dat een programma mijn muziekcollectie scant en deze vergelijkt met een online database om zo alle inconsistenties uit de id3 tags en filenames te halen. Tevens kan ik zo missende informatie toevoegen zoals het album of het jaartal. Kent iemand een programma die dit kan? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Je zou eens kunnen kijken naar http://www.getsongbird.com/. Daar kun je eigen afspeellijsten maken aan de hand van filters op artiest, duur, jaartal enz. Gebruik zelf de portable versie maar voornamelijk voor random afspelen. Hoe de vergelijk met een online database is weer ik niet. Wellicht dat één van de plugins aan je wensen voldoet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...