Ga naar inhoud

Win7 Update(s): installatie melding systray


Aanbevolen berichten

Blijkbaar is iedere Win versie en iedere installatie weer anders. Tot nu toe meldde Windows (7) altijd keurig een (afgeronde) installatie van updates in de systray, meestal na een noodzakelijke herstart. Na een klik verscheen dan de "[i:18b9802c71]Geschiedenis van updates weergeven[/i:18b9802c71]". Dit venster kan uiteraard ook handmatig op ieder moment worden opgeroepen. Vandaag 2 nieuwe updates (KB890830 en KB2479943) verwerkt op 2 Win7 SP1 systemen (Pro 32b en Home Prem. 64b). Reboot niet nodig. Instelling voor beide: update(s) melden. Het eerste gaf geen enkele melding na installatie, het tweede wel. En toch op beide succesvol. Lekker belangrijk? Nee, natuurlijk niet! Maar zoiets zet je wel weer aan het denken. Edit: Als iemand de (register?)routine kent welke hierachter schuil gaat: ik hoor 't graag, want ik heb me suf ge-Googled.
Link naar reactie
Helemaal "fris" is/zijn deze update(s) ook niet.....: Nooit eerder (> 1 jaar) vreemde dingen meegemaakt met de Win7 Home Prem. (64b) laptop. Na deze laatste update is-ie afgesloten en een paar dagen niet aangeweest. Na inschakelen vandaag een venster "Windows 7 Home Premium (hersteld)". :o Na een nieuwe (koude) start niets bijzonders meer, gelukkig. Op een ander Win7 (Pro, 32b) systeem geen vreemde zaken.... Oh Wondere Wereld der bitjes.... :?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...