Ga naar inhoud

HTML


Aanbevolen berichten

Laptop en Windows XP en Outlook Express. Een kennis kreeg op haar scherm de melding dat haar pc heel traag was en omdat te verhelpen zij "HTML" moest aanklikken... Sinds dan heeft zij o.a. met emailadressen die foutief lijken bij het doorsturen van berichten. Eveneens worden de zinnen in emails in diverse stukken onder elkaar gezet. Is hier iets aan te verhelpen ? Eventueel OE opnieuw installeren ?
Link naar reactie
Wat je kan doen is de volgende 2 progjes installeren,wel eerst updaten. Laten scannen en logs posten bij Beveiliging.Een expert kan je dan verder helpen. http://www.download.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html? http://www.trendmicro.com/ftp/products/hijackthis/beta/HijackThis.msi Logs dus ook posten bij beveiliging :)
Link naar reactie
[quote:c623cc2e83="tuurke"]Is het de moeite waard om Anti Malware aan te kopen ? In de trial versie herstel maar 100 (zogezegde) errors.[/quote:c623cc2e83] Welk programma bedoel je? MBAM of een ander programma? Als MBAM zoveel fouten heeft gevonden dan zou ik het log in ieder geval posten bij beveiliging.
Link naar reactie
[quote:764bd1eef1="tuurke"]Ik heb gewoon op de link geklikt en deze gaf ARO2011. Dit lijkt een andere link dan de vorige. Ik heb ARO uitgetest op één van mijn pc's, dus niet bij mijn kennis (waar het HTML probleem zit).[/quote:764bd1eef1] Hier kan je MBAM Free downloaden,updaten en scannen dan log bij beveiliging posten. http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html
Link naar reactie
Nog steeds uitgetest op mijn pc (waar, tot nog toe, geen problemen zich manifeteren... De echte testen zijn voor zaterdag als ik de computer in mijn bezit zal hebben. Heb nu zowel de twee progjes laten draaien. Moet ik de Hijackthis log gewoon op een site kopiëren waar dit dan wordt nagekeken. Is dit eender welke site of komt dit allemaal op de zelfde plaats terecht ? Als je het hebt over "beveiliging" is dit dan dergelijke site ?
Link naar reactie
[quote:bc26c67a86="tuurke"]Nog steeds uitgetest op mijn pc (waar, tot nog toe, geen problemen zich manifeteren... De echte testen zijn voor zaterdag als ik de computer in mijn bezit zal hebben. Heb nu zowel de twee progjes laten draaien. Moet ik de Hijackthis log gewoon op een site kopiëren waar dit dan wordt nagekeken. Is dit eender welke site of komt dit allemaal op de zelfde plaats terecht ? Als je het hebt over "beveiliging" is dit dan dergelijke site ?[/quote:bc26c67a86] je post gewoon de 2 logs in een nieuw topic,maar je plaatst het bij beveiliging als een nieuw onderwerp.Met als titel "kan iemand deze logs nakijken aub? " http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewforum.php?f=15
Link naar reactie
[quote:757d452a47="tuurke"]Toch nog iets. Ik heb een login op Computertotaal. Maar de laptop waarop ik de progjes ga laten draaien zit dus niet met een inschrijving. Kan ik die logs gewoon naar mijn computer emailen en dan copiëren en plakken of bestaat er iets eenvoudiger ? Alleszind bedankt voor de hulp.[/quote:757d452a47] Je kan gewoon met je eigen logingegevens op een andere computer inloggen op het forum en je logs posten.
Link naar reactie
dat aro2011 is weer iets wat zich presenteert als performance verbeteraar en registrybooster. in beginsel wantrouwen dus! zeker als het standaardprocedee wordt gevolgd van zulk soort (in mijn visie) ellendeware: een onwaarschijnlijk aantal "ontdekkingen" en betalen als je verder wilt... wil vast en zeker ook mee opstarten.... weghalen die hap, en gebruik alleen dingen waarvan ook anderen aangeven dat die betrouwbaar werken! vooralsnog zijn dat in elk geval ccleaner, malwarebytes en eusing registrycleaner.
Link naar reactie
Antimalware ontdekte twee problemen en herstelde deze. De meeste zaken lopen opnieuw zoals voorheen. Het enige wat mijn kennis nog als probleem heeft: Wanneer zij in Firefox over de ganse breedte van de pagina een emailnota schrijft krijgt de ontvanger deze op een halve bladzijde en worden volledige zinnen in alinea's verdeeld...een beetje zoals hierboven...(zie na schrijft verder op volgende alinea). Iets aan te verhelpen ? Ken Firefox niet, werk met Outlook Express in XP en met Windows Live Mail in Windows 7.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...