Ga naar inhoud

Problemen met Windows Media Player 9/10/11


Aanbevolen berichten

De laptop kwam met WinXP en W. Media Player 9 Dat heeft allemaal goed gewerkt totdat ik een Satellite receiver liet installeren die de mogelijkhied heeft om TV programma's als video weg te schrijven op een externe USB/key of HD. Die kan ik terugspelen op de TV. Maar niet met mijn WMP 9. Daar krijg ik een foutmedling om te uploaden naar MS. De video's spelen wel af op de desktop van mijn zoon met WMP 9.0 Ik heb getracht om via Microsoft WMP 10 alswel 11 te downloaden. De download wil met geen mogelijkheid opstarten. Ik werk met Freshdownload, een download manager die in de regel automatisch opstart als ik iets wil downloaden. Die heb ik nodig omdat grotere files wegens mijn langzame verbinding vrijwel nooit in zijn geheel willen downloaden en onderweg, meestal na uren download op het eind afbreken. Via cnet.com heb ik WMP 11 gedownload. Die gaf een foutmelding op het eind van installatie, maar werkt desondanks, behalve mijn TV video's, die dezelfde foutmelding geeft. WMP is niet te de-installeren, ik heb nergens een mogelijkheid gevonden WMP te verwijderen dan alleen de nieuwe versie die een rollback doet naar versie 9.0 Maar er is geen uninstall te vinden voor deze WMP. Hoe verwijder ik die van mijn laptop zodat ik een frisse nieuwe installtie kan doen? perloc Ik werk met WinXP SP3 (staat ook op de desktop)
Link naar reactie
stols: zal ik in gedachten houden als alternatief. derkdejong: verwijderd, opnieuw geinstalleerd: probleem blijft. WMP 11 gedownload, geinstalleerd: probleem blijft. Wat kan er mis zijn? De foutmedling blijft hardnekkig terugkeren. Hat kan niet liggen aan de Ext. USB HD, want andere video's spelen normaal af op mijn laptop en de opgenomen video's van de TV spelen normaal af op de desktop van mijn zoon. Die heeft ook versie 9.0 maar waarschijnlijk een iets andere subversie dan ik (voorheen had, want nu heb ik versie 11). MVG perloc
Link naar reactie
f.j.stols: Mag ik je nog even lastigvallen? VCL werkt prima. Geen echt probleem. Het enige tot nu toe wat jammer is, vind ik, dat hij de instelling van de equalizer niet onthoud. Iedere keer als ik hem opstart moet ik de equalizer opnieuw instellen voor ik muziek ga draaien. Ik heb niet kunnen vinden waar VCL die instelling onthoud. (Dat deed Windows Media Player wel, maar die heb ik verwijderd.) Het is ook nogal zoeken want er zijn veel mogelijkheden. Kun je me vertellen waar ik die instelling kan vastleggen? MVG perloc
Link naar reactie
ahum... ik gebruik VLC alleen maar om simpele dingen af te spelen. Heel recent las ik op een forum wel dat er ook uitvoerige gebruiksaanwijzingen zijn, dus wellicht dat iemand dit ook leest je beantwoorden kan. Of misschien is er iets op internet te vinden?: http://nl.flossmanuals.net/VLC/pdf . Gom player heeft een eigen forum: http://www.gratissoftwaresite.nl/forum/phpBB2/viewforum.php?f=40 Nog warm daar in Mozambique?
Link naar reactie
[quote:447c8f73b2="perloc"]Kun je me vertellen waar ik die instelling kan vastleggen?[/quote:447c8f73b2]Met deze vraag kan je natuurlijk terecht in een specifiek daarop gericht forum. Hoewel een oud onderwerp, geeft de laatste reactie van januari 2011 mij weinig hoop. [url=http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=12&t=47336]How do you save equalizer presets in VLC?????[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...