Ga naar inhoud

Herinstallatie Netbook.


Aanbevolen berichten

Ik heb een netbook ASUS EeePC 1005PX, dat ik wil weggeven. Daartoe wil ik het eerst opnieuw installeren. Het herinstallatieprog vraagt om een installatieschijf, maar die heb ik natuurlijk niet; er zit op zo'n ding niet eens een DVD-writer, dus een herstelschijf heb ik ook nooit gemaakt. Ik verwachtte dat ik via een installatieprog de geheime partitie zou kunnen benaderen en activeren. Die staat weliswaar in schijfbeheer, maar ik kan er niets mee. Suggesties?
Link naar reactie
Het kan zo zijn dat die model het niet heeft hoor. Een externe DVDRW aansluiten via usb, (indien installatie cd niet aanwezig, die even downloaden en branden!), installeren (wel geldige licentie op de onderkant gebruiken uiteraard) en klaar. (misschien dat iemand een externe dvd speler heeft die je even kan lenen) Je hebt ze al vanaf 25 euro volgens mij(niet nagekeken). Succes! P.s. Ik kan het fout hebben en dat de f9 wel werkt! dat zou uiteraard veel voordeliger zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...