Ga naar inhoud

Windows 7 service pack 1


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik mijn vraag onder de juiste categorie heb geplaatst, zo niet mijn excuses hiervoor. Mijn vraag gaat over de Windows Update "Windows 7 service pack 1". Het lukt mij niet deze te installeren op de computer. Wanneer ik aangeef deze update te installeren blijft hij maar op 0% staan. (Ook na een uur wachten) Vervolgens als ik het wil annuleren en de Windows Update wil afsluiten wordt de hele computer traag en moet ik hem eerst opnieuw opstarten. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Bedankt voor de hulp. Ik heb mijn virusscanner tijdelijk uitgeschakeld en toen kwam hij maarliefst tot 96%. Toen kreeg ik een melding dat het programma niet kon worden gestart omdat "sqmapi.dll" ontbreekt. Vervolgens kreeg ik nog een schermpje met "Code C0000135 Er is een onbekende fout in Windows Update opgetreden." Wat nu te doen?
Link naar reactie
[quote:60811aa191="Marlijn"]Bedankt voor de hulp. Ik heb mijn virusscanner tijdelijk uitgeschakeld en toen kwam hij maarliefst tot 96%. Toen kreeg ik een melding dat het programma niet kon worden gestart omdat "sqmapi.dll" ontbreekt. Vervolgens kreeg ik nog een schermpje met "Code C0000135 Er is een onbekende fout in Windows Update opgetreden." Wat nu te doen?[/quote:60811aa191] http://support.microsoft.com/ph/14019?ln=nl#tab0 Je kan ook Fix-it proberen. Misschien kan je de oorzaak van je probleem hier vinden. http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/What-is-the-System-Update-Readiness-Tool
Link naar reactie
Hhm. Het wil helaas niet lukken. Is het noodzakelijk om Windows service pack te installeren of kan ik het ook gewoon achterwege laten? [of blijft hij dan aangeven dat ik deze update moet installeren?] Ik heb op de diverse websites gekeken en de tips uitgeprobeerd; virusscanner uitgeschakeld, Fix-it geprobeerd, als administrator uitvoeren etc. Maar het wil elke keer maar niet lukken. Of ik krijg die foutmelding of hij loopt vast en moet ik de computer helaas opnieuw opstarten..
Link naar reactie
Het installeren van Windows 7' Service Pack 1 is op dit moment nog niet vereist. Gaat het hier overigens om een merk PC? Wellicht staat er dan nog info op de site van de PC fabrikant, over Windows 7' Service Pack 1. Als het daarentegen gaat om een PC die je zelf hebt samengesteld, of hebt laten samenstellen, dan beschik je waarschijnlijk over een OEM Win7 installatie DVD. Dan zou je deze eventueel kunnen laten slipstreamen met Service Pack 1, via applicatie RT Seven Lite. Info hierover is onder andere te vinden in deze hyperlink [url=http://www.intowindows.com/how-to-slipstream-windows-7-sp1-into-installation-dvd-iso/]How To Slipstream Windows 7 SP1 Into Installation DVD ISO.[/url] Zodat je Win7 SP1 schoon kunt installeren. Dat is wat ik met succes gedaan heb op de laptop uit mijn onderschrift.
Link naar reactie
Ik wilde bij iemand op zijn laptop (een medio) service pack 1 installeren, maar wilde totaal niet lukken. Het probleem kan dus evt door medion veroozaakt worden. Ik ga pas volgende weer weer naar hem toe om het verder te bekijken. Je hebt niet veel aan het antwoord, maar vond het toevallig dat het ook om een medion ging.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...