Ga naar inhoud

bootmgr


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik zeg dit erbij ik heb weinig kennis van een computers! Ik heb een probleempje met mijn laptop. Ik heb een Acer Aspire 7520g, er stond Windows vista op maar ik heb Windows 7 eroverheen geïnstalleerd. Toen ik mijn usb stick eruit haalde en mijn laptop opstarte kreeg ik een scherm van kan bootmgr niet vinden. Maar helaas heb ik daarna mijn harde schijf geformateerd!! Wat moet ik doen???
Link naar reactie
Nadenken voordat je formatteert?? LOL Waarom formateren gedaan? Heb je win7 vanaf die USB stick gedraaid of had je die ergens anders voor in gebruik?? Op een Acer staat in principe een herstelpartitie die je weer kunt instaleren. Je kunt ook de win7 DVD erin stoppen en een clean install draaien. Als je NIET geformatteerd hebt kun je met de DVD erin de R optie oproepen en de zaak repareren Suc6 Anjo
Link naar reactie
[quote:68638bd214="Stevenurk94"]Ik dacht dan gooi ik de windows er opnieuw op maarja dat liep anders Ik heb hem vanaf een usb stick geinstalleerd, maar hij pakt dan de instalatie niet meer, omdat die drivers eraf zijn.[/quote:68638bd214] Even doorscrollen naar beneden, misschien heb je er wat aan. http://www.schoonepc.nl/windows7/windows7_setup.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...