Ga naar inhoud

computer vergrendeld


Aanbevolen berichten

Momenteel last van het feit dat de computer elke keer vergrendeld. Je moet dan op het gebruikersicon klikken om weer verder te kunnen met win7. Het vinkje (Aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten) bij schermbeveiliging zou de oorzaak moeten zijn maar dit is lichtgrijs en kan ik daarom niet uitvinken. Tevens al van alles met energiebeheer geprobeerd maar dat vinkje blijft. Hoe krijg ik dat aanmeldscherm weer weg. Slechts een gebruiker en geen wachtwoord ingesteld.
Link naar reactie
Bij aanmeldscherm 2X CTRL+ALT+DEL, Gebruikersnaam: Administrator Wachtwoord leeg laten. Of opstarten in veilige modus (F8 inhouden tijdens opstarten) en Administrator account kiezen. Configuratiescherm uitvoeren als Administrator en dan kijken of hij nog steeds niet uitgevinkt kan worden in Engergiebeheer. anders heb je wat aangevinkt staan wat deze functie blokkeerd, want in principe hoor je met windows al dit soort instellingen aan te passen.
Link naar reactie
[quote:fb308261ec="bsa100"]dvd er in dan r van recovery repareren .[/quote:fb308261ec] Heb een HP met ingebouwde recovery maar ben bang als ik die gebruik dat het hele systeem weer op de beginstand komt. Ook heb ik wel een dvd met win7 erop maar durf daarmee om dezelfde reden niet mee verder te gaan tot het moment dat je akkoord moet gaan met de voorwaarden. Tot die tijd wel een setup maar niet iets van recovery optie.
Link naar reactie
[quote:4046511cd9="thedjdoorn"]Bij aanmeldscherm 2X CTRL+ALT+DEL, Gebruikersnaam: Administrator Wachtwoord leeg laten. Of opstarten in veilige modus (F8 inhouden tijdens opstarten) en Administrator account kiezen. Configuratiescherm uitvoeren als Administrator en dan kijken of hij nog steeds niet uitgevinkt kan worden in Engergiebeheer. anders heb je wat aangevinkt staan wat deze functie blokkeerd, want in principe hoor je met windows al dit soort instellingen aan te passen.[/quote:4046511cd9] Dit vinkje staat bij de schermbeveiliging. In veilige modus wordt deze optie niet getoond. Bij energiebeheer staat de computer op aanbevolen instellingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...