Ga naar inhoud

Startpagina firefos met 2 tabbladen mogelijk ?


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een startpagina die gelijk is aan mijn inbox van mijn standaard gmail-account. Ik heb ook een 2e account dat rechtstreeks via pijltje achter accountnaam geopend kan worden, zonder opnieuw uit en in te loggen: [b:d9f661649f]".......s@gmail.com ▼"[/b:d9f661649f] Dan vervangt 2e account het eerst (of anders om) Doe ik dat met "Ctrl + linker muisknop" opent het andere account zich in een andertabblad. Dit is redelijk overzichtelijk. Ik zou het echter nog handiger vinden indien mijn startpagina uit 2 geopende tabbladen zou bestaan. Iemand een tip? Bij voorbaat dank voor de reactie.
Link naar reactie
[quote:1458e843dc="Peter Vooges"]Hier zou je de oplossing moeten vinden: http://lifehacking.nl/algemeen/open-direct-meer-tabbladen-in-je-browser/ Google anders nog even op "firefox double startpage"[/quote:1458e843dc] Bedankt: Dit zoals omschreven op de genoemde link: [b:1458e843dc][i:1458e843dc] Firefox: Zorg dat je de pagina’s open hebt staan die je als startpagina zou willen hebben. En let op: Zet deze als tabbladen in 1 venster van Firefox. Ga dan naar Extra > Opties > Algemeen en bij het blok “Opstarten” kies je “Huidige pagina’s gebruiken”. Klaar! [/i:1458e843dc][/b:1458e843dc] Dit had ik natuurlijk zelf moeten kunnen bedenken, ik open n.b. m'n bladwijzer "Nieuws+Columns" met 10 tabladen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...