Ga naar inhoud

programma's starten ongewild op


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij mijn nieuwe computer starten steeds enkele programma's mee. Bijvoorbeeld de keuze voor een browser. Ik kan die popup alleen maar wegklikken, maar ik kan niet voorkomen dat hij steeds weer mee opstart. Dat geldt ook voor enkele onderdelen van WordPerfect. Ik kan ze niet vinden bij msconfig. Weet iemand waar ik nog meer kan kijken? Gerda
Link naar reactie
[quote:da02b0eba6="vxvk"]Bij mijn nieuwe computer starten steeds enkele programma's mee. Bijvoorbeeld de keuze voor een browser. Ik kan die popup alleen maar wegklikken, maar ik kan niet voorkomen dat hij steeds weer mee opstart. Dat geldt ook voor enkele onderdelen van WordPerfect. Ik kan ze niet vinden bij msconfig. Weet iemand waar ik nog meer kan kijken? Gerda[/quote:da02b0eba6] Als je een definitieve keuze voor een browser maakt dan moet de popup verdwijnen normaal .
Link naar reactie
Ik heb (voorlopig) de pop-up van de internetbrowser weg kunnen krijgen door gewoon te reageren. Maar ik blijf het vreemd vinden dat dat moet. Eigenlijk moet je toch iets zien waarmee je kunt zeggen dat je niet geïnteresserd bent.Bedankt voor de tips voor het opstarten. Dan zie ik tenminste wat er gebeurt. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...