Ga naar inhoud

geen voortgangsbalk slaapstand meer


anoniem

Aanbevolen berichten

Onder windows XP kreeg ik altijd een voortgangansbalk als ik de computer in de slaapstand (hybernation mode) zette zodat ik kon zien dat de computer iets deed en hoe lang het nog ongeveer duurde. Nu heb ik de computer ge-update naar Windows 7 (ultimate). De snelkoppeling die ik gebruikte heb ik weer angemaakt en deze werkt ok nog steeds, aleen krijg ik geen voortgangsbalk meer in beeld. Iemand enig idee hoe ik deze weer kan krijgen. De link/snelkoppeling die ik gemaakt heb bevat de opdracht regel: %system%\system32\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState 0,1,0
Link naar reactie
Oeps, Inderdaad, een tikfoutje van mij. Hier had inderdaad moeten staan %windir%/system32/....... en een ander tikfoutje is dat ik bedoelde de sluimerstand, waarbij de computer dus helemaal uit gaat. En als ik de computer via het Windows menu in de sluimerstand zet, dan heb ik ook geen voortgangsbalk. (ook niet als ik de slaapstand gebruik, maar dan gaat de computer feitelijk niet uit.) Het vreemde is, dat de voortgangsbalk er bij het opnieuw opstarten in beide gevallen wel is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...