Ga naar inhoud

Verkleinde letters tijdens beantwoorden in Windows Live Mail


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd merk ik dat, als ik een bericht in WLM beantwoordt, de oorspronkelijke mail en mijn reactie tijdens het schrijven van het antwoord in erg kleine letters wordt weergegeven. Nadat het bericht verzonden is, blijkt bij herlezing het bericht toch weer wel het normale ingestelde formaat/lettertype (Times New Roman 12 pt) te hebben. Ik heb WLM ook nog op een andere PC staan en daar gebeurt dat niet. Ik kom er niet achter hoe ik WLM weer zo moet instellen dat dit hinderlijke verschijnsel zich niet meer voordoet. Kan iemand helpen? Bij voorbaat dank! Karel PA3AKF
Link naar reactie
[quote:a414b0c758="Rosturp"]Mailprogramma’s willen wel eens de lettertype-instellingen van je (standaard) browser overnemen. Controleer daar dan eens de instellingen van/in, of vergelijk die met de andere PC[/quote:a414b0c758] Bedankt voor je reactie. Ik heb dit gecontroleerd maar ontdek geen verschil in Browserinstellingen. Ik denk dat ik de emailadressen en de emails in LiveMail ga veiligstellen en Livemail dan opnieuw installeer. PA3AKF
Link naar reactie
[quote:4006b6e5fa="pa3akf"][quote:4006b6e5fa="Rosturp"]Mailprogramma’s willen wel eens de lettertype-instellingen van je (standaard) browser overnemen. Controleer daar dan eens de instellingen van/in, of vergelijk die met de andere PC[/quote:4006b6e5fa] Bedankt voor je reactie. Ik heb dit gecontroleerd maar ontdek geen verschil in Browserinstellingen. Ik denk dat ik de emailadressen en de emails in LiveMail ga veiligstellen en Livemail dan opnieuw installeer. PA3AKF[/quote:4006b6e5fa] Nog een aanvulling. De reactie van Rosturp inspireerde mij, toen opnieuw installeren niet had geholpen, om niet de browserinstellingen maar de screenresoluties van beide PC's te gaan vergelijken. De PC met het probleem bleek (ik vermoed na een of andere update) "ineens" te zijn gaan staan op een resolutie 1260x.... (recommended) en een tekengrootte van 125%. Daardoor merkte ik er bij normaal gebruik niets van, alleen bij Live Mail wel. De PC die geen problemen had met Live Mail staat op een resolutie 1068x ... en een tekengrootte 100%. Oplossing was dus simpel; eerste PC ingesteld op dezelfde resolutie en tekengrootte als PC nummer 2 en probleem opgelost. Ik heb dit maar even opgeschreven voor het geval anderen dit probleem ook tegenkomen. Controleer in dat geval je schermresolutie is mijn advies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...