Ga naar inhoud

windows xp product key


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn computer met windows xp pro gaf allerlei fouten en ik had geen herstel partitie of cds. Ik ben naar een reparatiewinkel geweest en die zeiden dat ik windows xp opnieuw moest installeren met een gewone xp pro schijf en dan de key invullen die op mijn computer plakt. Ik heb alles gedaan maar windows zegt the cd key seems to be not valid. Ik ben verbonden met internet. Wat zou dit kunnen zijn? Mijn computer was in het engels dus heb ik ook een engelse windows xp schijf. Maakt het een verschil uit of het UK English is of US English? Wat zou ik kunen doen?
Link naar reactie
Verder moet de originele Windows XP CD van dezelfde versie zijn, als die bij de productsleutel behorende versie. Een Windows XP Professional CD zal niet werken met een Windows XP Home productsleutel. Daarentegen mag deze wel van een andere taal zijn. En omdat er op PC's doorgaans OEM Windows versies worden voor-geïnstalleerd, kun je die productsleutel niet gebruiken voor een Windows XP Retail CD. Wat je nog wel zou kunnen doen, is checken op de site van de PC fabrikant of er nog recover CD 's nabesteld kunnen worden. Of check of je wellicht een originele XP OEM CD via marktplaats of ebay kunt bestellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...