Ga naar inhoud

Hoe recovery van een mini laptop terug te zetten


anoniem

Aanbevolen berichten

LS: Mijn zwager heeft een asus eee pc 1000 hd. Alles draait met originele xp vanaf aflevering. Nu wil hij de pc terug brengen naar de staat zoals hij uit de winkel kwam. Dit moet volgens paar keer googlen door mij via F9 gebeuren. Echter er gebeurd helemaal niets, start gewoon weer xp op. In bios ook gekeken door hem, hij woont niet vlabij mij, maar kan niets vinden. Er is verder niets verandert aan die pc want zijn vrouw zit erop voor puzzels etc. Wie heeft advies? Ook bij asus gekeken maar niets te vinden. Een exteren dvd speler zit er niet op uiteraard bij deze pc's. Hij wil gewoon de originele legale xp erop. bvd.
Link naar reactie
[quote="vbouw1041"]Bedankt voor die info maar vlg. zeggen heeft hij nooit een handleiding gehad want daar heb ik uiteraard eerst naar gevraagd. En hoe kan ik nu aan die handleiding komen? Sorry ff gegoogeld. Bedankt![/quote] En hoe kan ik nu aan die handleiding komen gewoon van de asus site . het is een PDF file . gewoon in het Nederlands
Link naar reactie
Bedankt voor de tip, heb inmiddels de ned. versie doorgestuurd maar daar staat niets over F9 drukken. Men gaat ervanuit dat hij een externe drive gheeft en de recovery dvd die hij niet erbij had gekregen. Hij zou nu naar de winkel gaan waar hij dat ding destijds gekocht heeft. In ieder geval nogmaals bedankt en kan dit afgesloten worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...