Ga naar inhoud

Rechtermuisknop menu Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een probleem met men rechtermuisknop menu in Windows 7. Als ik met mijn rechtermuisknop klik op mijn bureaublad of ergens in een map, lijkt het wel of het menu openschuift. Ook als ik dan op een item ga staan om dit verder open te klappen, schuift het ook open. Dit is redelijk lastig. Wie kan me helpen? Alvast bedankt, Stef
Link naar reactie
muis kapot? ik zou als ik jou was de muis vervangen als het goed is doet i het dan weer gewoon want als de recht er linker muis knop aan elkaar zitten dan doet i het niet wat ook kan zijn is dat je instellingen verkeerd zijn dit kun je zo oplossen, bureaublad>linkermuisknop>aan persoonlijke voorkeur aanpassen>muis aanwijzer wijzigen>knopen>primaire en sucundaire knop omwisselen [b:4a5e881628]uitschakelen![/b:4a5e881628]
Link naar reactie
Beste karim, Eerst en vooral bedankt voor de hulp. Ik moet je wel laten weten dat ik met een laptop werk, en als ik het met mijn touchpad doe, heb ik net hetzelfde probleem. Het probleem is nogal moeilijk te omschrijven. Wanneer ik rechtsklik, lijkt het wel of het menu vanuit een hoek van het rechtsklik menu schuift. Zou dit kunnen omdat ik een nieuwe Java installeerde? Alvast bedankt Stef
Link naar reactie
@PepijnG het duurt niet zo ontzettend lang, maar het geeft een lastig visueel effect. Ik heb een nieuwe driver van mijn beeldscherm geinstalleerd, maar het lijkt niet te helpen. Toch bedankt :wink: @im_ruben de driver van mijn muis lijkt up to date. Het zou me verbazen moest het daar aan liggen. Het lijkt eerder een grafisch probleem. toch bedankt :wink: Ik heb nog een extra foto waarbij je ziet dat het er uit schuift. Het witte vakje van het menu is er al, en nu blijkt het dat het niet alleen bij het rechtermuisknopmenu is. http://img696.imageshack.us/i/rechtermuisknopmenu3.jpg/ Alvast allemaal bedankt voor de inzet.
Link naar reactie
Beste Karim, Hier is een samenvatting van Speccy. Summary Operating System MS Windows 7 Home Premium 64-bit CPU Intel Pentium T4300 @ 2.10GHz 40 °C Penryn 45nm Technology RAM 4.0GB Dual-Channel DDR3 @ 398MHz (6-6-6-15) Motherboard Acer Aspire 7715Z (uPGA-478) Graphics Generic PnP Monitor (1600x900@60Hz) LogMeIn Mirror Driver Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family Hard Drives 488GB Hitachi Hitachi HTS545050B9A300 ATA Device (SATA) 42 °C Optical Drives TSSTcorp CDDVDW TS-L633C ATA Device Audio Realtek High Definition Audio Aangezien mijn pc inderdaad wat trager werd, heb ik [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=211722]hier[/url] ook al een topic lopen met een combofix. Ik wacht nu nog op een antwoord van Abraham over mijn pc. Ik zal meteen ook de drivers checken, maar ik vermoed dat die wel up-to-date zijn. Maar je weet natuurlijk maar nooit... Alvast bedankt voor de hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...