Ga naar inhoud

Beveiligings update KB2393802


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:421561f21b="gtjv"]De beveiligingsupdate KB2393802 blijft terugkomen om te installeren in Windows 7. In de update geschiedenis staat dat het updaten voltooid is maar de update komt gelijk weer terug in de lijst met beschikbare update's. Wie weet hoe ik dit moet oplossen?[/quote:421561f21b] Rechts op klikken en kiezen voor update verbergen. Of deze installeren en kijken of de melding dan verdwenen is. http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=E1224C90-B0BC-4E4B-999A-EFAE327213B4
Link naar reactie
[quote:d121de4935="gtjv"]De beveiligingsupdate KB2393802 blijft terugkomen om te installeren in Windows 7. [/quote:d121de4935] Hier heb ik die update twee dagen geleden geïnstalleerd, op de Engelstalige Windows 7 Home Premium SP1. Bij mij wordt deze update zo te zien niet opnieuw aangeboden. Check hierover op Microsoft answer deze thread [url=http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/vistawu/thread/0151579b-991c-4263-b879-97badabd1b1e]KB 2393802 appears to install correctly, but then the same update is offered and installed again. KB2393802 has been installed "correctly" over 32 times.[/url]
Link naar reactie
Bedankt voor de snelle reaktie. Ik heb een aantal dingen geprobeerd waaronder jullie tips. Helaas bracht dat niet de oplossing. Uiteindelijk heb ik een ghost terug geplaatst van net voordat de beveiligingsupdate KB2393802 in de updategeschiedenis terecht kwam. Daarna weer alle update's geinstalleerd waaronder ook KB2393802. Nu ging het wel goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...