Ga naar inhoud

Probleem met export van OE 6.00.2900


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoewel OE mij aan Outlook Express doet denken, is nergens terug te lezen om welk mailprogramma en Windows versie het gaat. Welke handelingen doe je stap voor stap? [quote:dc586d7d0c="perloc"]Export could not be performed. An error occurred while initializing MAPI[/quote:dc586d7d0c]Google brengt mij bij MS KB artikel 179637 [url=http://support.microsoft.com/kb/179637/en-us]Export could not be performed. An error occurred while initializing MAPI.[/url]
Link naar reactie
[quote:ac1e7c355b="perloc"]Als ik probeer om mijn mail te exporteren krijg ik de volgende fout melding: Export could not be performed. An error occurred while initializing MAPI Hoe los ik dit op? perloc[/quote:ac1e7c355b] Als het Outlook is kan je hier ook iets nuttigs vinden misschien : http://office.webforums.nl/index.php?f=160&sid=b0a450505cf1812d5c34e6c9b020dd07
Link naar reactie
Rosturp: Ik heb het advies van de Windows link method 2 naar de letter opgevolgd. Dat heeft ertoe geleid dat ik OE (Outlook Express dus) helemaal niet meer kan openen. Het menu zei dat ik een ander item dan OE (Windows Live, want dat was de enige andere keuze) moest aanklikken maar ik weet absoluut niet hoe ik dat kan terugdraaien aangezien OE helemaal niet meer wil openen. Mijn bedoeling was om een backup van de mailboxen in een andere folder van OE te importeren. Dat heb ik vroeger met zekerheid gedaan, maar ik weet niet meer hoe! The Dragon: Dus ik kan je bijdrage (zie boven) niet opvolgen. Ik wil mijn mail voor een paar jaar bewaren. Om dat allemaal in een folder te hebben is lastig, want wordt erg groot en ik wil ze jaar voor jaar splitsen. Dat heb ik voorheen met im- en export gedaan, maar dat lukt niet meer dus. Het ziet ernaar uit dat ik een image van de system partitie moet terugzetten. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...