Ga naar inhoud

Applicatie opent op niet langer bestaand scherm


anoniem

Aanbevolen berichten

Een tijdje terug had ik een tweede scherm aan mijn laptop hangen om zo dual screen met een 'verlengde' desktop te kunnen werken. Ik had toen een applicatie (Riott) open staan op dat tweede scherm. Nu werk ik weer gewoon met enkel het laptopscherm. Maar als ik Riott nu opstart, verschijnt hij keurig in mijn taakbalk, maar nergens op mijn desktop. Ik vermoed dat hij als het ware op het niet langer bestaande stukje desktop uithangt. In Windows XP had je met rechtsklikken op het taakbalk icoon nog een 'Move" optie zodat je hem met je cursortoetsen terug kon loodsen, maar in Windows 7 zit die optie niet meer. Iemand een idee dat anders is dan: De applicatie deinstalleren en opnieuw installeren?
Link naar reactie
[quote:8abf507711="Gooly"]Een tijdje terug had ik een tweede scherm aan mijn laptop hangen om zo dual screen met een 'verlengde' desktop te kunnen werken. Ik had toen een applicatie (Riott) open staan op dat tweede scherm. Nu werk ik weer gewoon met enkel het laptopscherm. Maar als ik Riott nu opstart, verschijnt hij keurig in mijn taakbalk, maar nergens op mijn desktop. Ik vermoed dat hij als het ware op het niet langer bestaande stukje desktop uithangt. In Windows XP had je met rechtsklikken op het taakbalk icoon nog een 'Move" optie zodat je hem met je cursortoetsen terug kon loodsen, maar in Windows 7 zit die optie niet meer. Iemand een idee dat anders is dan: De applicatie deinstalleren en opnieuw installeren?[/quote:8abf507711] Nee wat je kan doen is even een 2e scherm erop aan sluiten en de applicatie naar je huidige scherm slepen, en dan maximaliseren en dan afsluiten. Start hem daarna nog eens op en als het goed is moet deze nu gewoon op je desktop (scherm 1) opstarten. ik heb hier ook wel eens mee lopen stoeien en dat was voor mij toen de oplossing. Grtz, Fer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...