Ga naar inhoud

vaag screensaver en slideshow achtergrond probleem.


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik ben nieuw hier heb gezocht op diverse forums van een probleem met windows.. ik heb eer gister een nieuwe pc gekocht met hierop windows 7 home NL 3 gig ddr 3 geheugen, een vrij simpel systeem met een 500gb harddisk.. dual core 2,8 Ghrtz ofzoiets.. haha maar nu het probleem: Echter staat mijn screensaver op 1 minuut ingesteld.. na 1 minuut > niks Tevens 5 plaatjes van internet afgehaald en opgeslagen als jpg of/en bmp ik pas dan het thema aan, en sla het op en verwijder de andere thema's.. maar vervolgens doet de screensaver het helemaal niet en de slideshow bureaublad ook niet... ik terug naar de winkel ermee, sluiten ze hem daar aan > werkt het gewoon!!! :-S ik heb wel een monitor gekocht ook... (21,6 inche) alleen ik toen ik weer thuis kwam sloot ik alles weer aan, en die computer winkel heeft alles op een kwartier gezet (screen saver en slideshow achtergrond) maar werkt tot mijn verbazing nog steeds niet! heeft iemand dit ooit meegemaakt?? kan iemand mij hier mee helpen met settings nalopen ofzo via teamvieuwer? ik heb namelijk geen idee wat het kan zijn... vaak staat het beeld ook vast... (bevroren) en soms doet hij het dan ineens weer.. maar die computer winkel had niks toen hij hem aansloot.. ik stond daar wel bij en zag het met mijn eigen ogen.. dus, als iemand iets weet, of aanvullende info nodig heeft... laat het mij even weten svp.. thanks alvast! Fer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...