Ga naar inhoud

Win 7 herinstalleren op SSD


anoniem

Aanbevolen berichten

Is geen enkel probleem. Zorg dat je wel alle data backupt, die je uit de oude installatie wilt behouden. Je kunt ook een image backup bewaren, zodat je er later nog wat uit kunt vissen, mocht je wat vergeten. Je kunt de oude installatie eventueel ook klonen naar de ssd, hoewel dat mogelijk niet het beste resultaat geeft.
Link naar reactie
Bedankt voor je snelle reactie :) [quote:0ca780eb7a="gerben"]Zorg dat je wel alle data backupt, die je uit de oude installatie wilt behouden.[/quote:0ca780eb7a] Heb je het hier dan puur over de data van de windows installatie of ook over documenten/foto's/video's? Wat voor windows data doel je dan op? Program Files bijvoorbeeld? Er schiet me verder niets te binnen waarvan ik denk dat het bewaard moet blijven. Greetz,
Link naar reactie
Bij Image back-up denk ik aan alle bestanden op cd/dvd zetten, klopt dat? Of hoe maak je zoiets? EDIT: Ik maak op dit moment via windows 7 een back up image. Daarna kan ik windows herinstalleren neem ik aan en daarna de (C:) schijf waar windows nu op staat kan formatteren. En als hij geformatteerd is kan ik via de backup image die ik opsla op mijn (D:) schijf de nodige bestanden terug zetten? Greetz,
Link naar reactie
De back-up die via windows 7 werd gemaakt is klaar. Kost inderdaad veel tijd. Nu windows opnieuw installeren maar. En kan ik nadat windows opnieuw is geinstalleerd de (C: ) schijf waar windows nu op staat formatteren?, en als hij geformatteerd is via de backup image die ik opsla op mijn (D: ) schijf de nodige bestanden terug zetten? EDIT: Ik heb net windows 7 op mijn SSD geinstaleerd, hij start nu echter nog steeds op via mijn oude HDD waar windows 7 nog op staat. Als ik die schijf nu formatteer, pakt hij dan automatisch mijn SSD? Ik heb mijn SSD in de Bios al als eerste in de boot sequence staan. Greetz,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...