Ga naar inhoud

mediabibliotheek leeg windows media player 11


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik gebruik Windows XP Pro en Windows Media Player 11. Ik heb een mediabibliotheek van 1800 nummers en deze werkt altijd perfect, maar nu startte ik vandaag windows media player op en heel mijn mediabibliotheek is leeg. Mijn muziekbestanden bestaan gelukkig wel nog. Ik alle muziek al 3 keer opnieuw toegevoegd en dan zegt media player working... en dan zie ik al mijn titels passeren maar de mediabibliotheek blijft leeg. Is er een manier om dit op te lossen. Ik heb alles nagekeken en ik zit zeker in het muziek tab dus dat is het probleem niet. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Ik heb al mijn muziek vorige week verplaatst naar een usb stick, maar dan heb ik heel mijn mediabibliotheek leeggemaakt en terug gevuld maar dan met de bestanden op de stick. Ik heb ingesteld dat mijn stick steeds G: is en dus kan het niet aan de gebroken links liggen. Het ging een week goed en dan opeens is alles weg. Ik heb mijn muziek terug naar mijn computer gekopiëerd en terug in de mediabibliotheek proberen steken maar dit brengt niets op. Ik heb mediaplayer opnieuw geïnstalleerd en dit heeft ook niks opgeleverd. Wel heb ik die morgen de nieuwe Google Earth geïnstalleerd, zou dit er misschien iets mee kunnen maken hebben? Bij voorbaat dank, Playermijp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...