Ga naar inhoud

wil VISTA installeren maar geen produkt sleutel


anoniem

Aanbevolen berichten

SoftKey Revealer retrieves the CD-Key and Serial for installed softwares on computer. It also saves your money & time, free and easy to use. If you lost your CD-Key or Serial of purchased softwares, you can do these: 1: You can buy a license again. 2: You can buy a product key finder program. 3: Or you can use free SoftKey Revealer. Download: [url=http://sites.google.com/site/cakirbey/SoftKeyRevealer.zip?attredirects=0]SoftKey Revealer v2.3.0[/url]
Link naar reactie
[quote="plammaas"]Dom maar waar. Ik ben eens begonnen mijn software-CD's op een andere manier op te bergen. Nu wil ik mijn computer opnieuw installeren maar heb de produkt sleutel verloren. VRAAG Is er een manier om deze van de CD uit te lezen?????[/quote] je vraagt dus om illegale zaken . en vista staat niet op een cdrom maar op een dvd . als die vista legaal is . dan even een belletje naar bill in Hoofddorp/schiphol
Link naar reactie
[quote:07c6b36f5f="bsa100"][quote:07c6b36f5f="plammaas"]Dom maar waar. Ik ben eens begonnen mijn software-CD's op een andere manier op te bergen. Nu wil ik mijn computer opnieuw installeren maar heb de produkt sleutel verloren. VRAAG Is er een manier om deze van de CD uit te lezen?????[/quote:07c6b36f5f] je vraagt dus om illegale zaken . en vista staat niet op een cdrom maar op een dvd . als die vista legaal is . dan even een belletje naar bill in Hoofddorp/schiphol[/quote:07c6b36f5f] Hier is niets illegaals aan... TS vraagt of het mogelijk is om een productsleutel uit te lezen van een installatie bron. Dit is dus niet mogelijk aangezien een productsleutel niet gebonden is aan één installatiebron. Met andere woorden: het maakt niet uit waar je je installatiemedia vandaan haalt, als je een geldige productsleutel hebt, kun je Windows installeren vanaf elke installatie DVD. Op deze DVD staan dan ook alle edities van die Windows versie en is het de productsleutel die bepaalt welke editie geinstalleerd wordt. Bij OEM versies kan dit anders zijn, aangezien de fabrikant mag bepalen of je een Windows installatie DVD krijgt, of dat je zelf een recovery DVD moet maken.
Link naar reactie
[quote:80965fc8c8="derkdejong"]bij fabriekspcs wel, maar gaat hem om een zelf ingericht apparaat dan staat het je vrij om de sticker die bij de windowsschijf in de verpakking zit, al dan niet op je kast te plakken..... :wink:[/quote:80965fc8c8] Dit is niet waar... Als je een OEM licentie koopt, moet je, ook bij een zelf gebouwd systeem, de sticker op je PC plakken. OEM licenties zijn namelijk gebonden aan de PC waar je hem bij koopt. Als je een retail versie koopt, zit daar inderdaad geen sticker bij die je op je kast plakt. Retail licenties zijn namelijk wel overdraagbaar naar een andere computer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...