Ga naar inhoud

Beeldschermstuurprogramma & hinderlijk vastlopen.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo techneuten, Als a-techneut zoek ik hulp op dit forum. Één maand geleden heb ik een nieuwe PC aangeschaft. Nu begint hij echter kuren te krijgen. De problemen die ik nu tegenkom zijn: - tijdens MSN gaat het beeld regelmatig op zwart. Kort daarna hersteld hij weer met de mededeling dat mijn beeldschermstuurprogramma is vastgelopen. Dan werkt MSN niet meer, moet ik afmelden, opnieuw inloggen, erg hinderlijk. - dit is nu 2x gebeurd, mijn computer loopt vast. Hij reageert dan nergens meer op, en de enige manier om dit op te lossen is om de computer opnieuw op te starten. Dit heb ik eerder gehad bij een vorige computer, die toen na veel gezeur met de winkel vervangen is. Enfin, allemaal erg hinderlijk, maar ik maak me zorgen dat er iets ernstigers aan de hand is. Dit was een investering van 750 euro, en bovendien heb ik hem voor mijn werk nodig. Daarom heb ik jullie hulp nodig, als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust, en alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...