Ga naar inhoud

Bluescreen windows 7 64 bit


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb een vraag. Ik heb nu al een paar dagen last van een bluescreen die ongeveer 1x per dag voorkomt in me computer. Dan start hij de computer opnieuw op en dan zie ik een klein schermpje op mijn bereaublad met de tekst. [b:4e536ad786]Windows is onverwachts afgesloten en vervolgens hersteld.[/b:4e536ad786] En dan kan ik op een pijltje klikken met de tekst [b:4e536ad786]"Details van probleem weergeven"[/b:4e536ad786] Ik klik daar dus op en dan staat er de volgende tekst in het beschrijvings vakje: [code:1:4e536ad786] Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 3b BCP1: 00000000C0000005 BCP2: FFFFF880048C1817 BCP3: FFFFF88007DC28D0 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem: C:\Windows\Minidump\012511-13962-01.dmp C:\Users\Melvinp\AppData\Local\Temp\WER-33087-0.sysdata.xml Lees de onlineprivacyverklaring: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413 Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring: C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt [/code:1:4e536ad786] Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen ? Alvast bedankt. :D
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:40984c420e="stef_petit"]Volgens mij heeft melvinp al genoeg aan de antwoorden op helpmij :evil: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/599603-Bluescreen-windows-7-64-bit[/quote:40984c420e]Wel goed dat je het gevonden hebt, maar zo te zien is er nog geen oplossing :wink: Ik heb hier helaas hetzelfde probleem, een beetje vaag. 32 bit windows en linux lijkt het wel goed te doen, maar de 64 bit windows en linux geven continue problemen. (blauwe schermen, met een frisse installatie) Sorry als ik je topic kaap, maar zouden de 64 bit instructies van mijn cpu kapot kunnen zijn?
Link naar reactie
Heb zelf onlangs een nieuwe pc met 1156 MSI moederbord en I5-750 processor in elkaar gezet. De installatie van Windows 7 ultimate 64 bits Engels was een drama! Om de haverklap geheugendumps of BSOD-schermen. Ook bij het installeren van gecertificeerde drivers! Hierna de 32 bits versie van Windows 7 geïnstalleerd. Deze versie was redelijk stabiel. Vervolgens toch weer de 64-bits versie opnieuw geïnstalleerd, maar dezelfde problemen kwamen weer terug. Ook de Explorer werd steeds afgesloten als er van de ene harde schijf naar de andere gekopieerd werd. Pas bij installatie van de Classic-versie van de Windows Explorer was het kopieerprobleem opgelost. Toch niet tevreden over de 64-bits versie en heb gisteravond weer Windows XP Prof. geïnstalleerd. Resultaat: geen geheugendumps en BSOD-schermen gekregen. Vanavond ga ik via DriverMax de nieuwste gecertificeerde drivers voor de videokaart en het moederbord binnenhalen en installeren. Voorlopige conclusie: Windows 7 Ultimate 64-bits heeft mij niet gebracht wat ik ervan gehoopt had. Ga het binnenkort op een andere, simpelere Pentium 4 pc installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...