Ga naar inhoud

Kan Boot directory niet verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Herinstallatie lukte zelfs niet en moest ik afbreken.Op aanraden van iemand uit het forum heb ik mijn pc gescand op virussen en andere rommel,vandaar de 66 trojans.Ik hoefde achteraf geen herinstallatie te doen en kon verder met mijn bestaande windows.De boot directory staat op mijn c schijf en staat in verkenner als Boot.
Link naar reactie
Kun je ons nog melden wat er fout ging tijdens de Windows 7 installatie? Zoals met welke foutmelding, de installatie werd afgebroken. En of het om de PC uit je onderschrift gaat. Zo niet, om welke hardware gaat het dan wel? Refereer je wat die 66 Trojans betreft terug naar je andere [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=211531]topic[/url], van een week geleden? En waarom zou je een boot directory moeten verwijderen? Of bedoel je een Win7 boot partitie? Als die er is, kun je die beter niet verwijderen. Omdat anders Win7 waarschijnlijk niet meer zal willen opstarten. Tenminste als daar de vereiste Win7 systeembestanden staan.
Link naar reactie
Ik dacht dus dat het falen van mijn geluidskaart een hardware probleem was,maar dat was niet zo.Er was geen foutmelding,het systeem was onhandelbaar vanwege de trojans.Dat merkte direct na het opstarten.De boot dir waar ik het over heb stond na de afgebroken herinstallatie ineens op mijn c partitie.De inhoud bestaat uit 24 directories die betrekking hebben op de verschillende talen en elke directorie heeft een bootmgr.exe mui file.Inde directory zelf staan nog de files BCD en memtest.exe.Het is geen boot partitie.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...