Ga naar inhoud

Windows (7), Updates, Instelling


anoniem

Aanbevolen berichten

Redelijk bizar: Om totaal onduidelijke redenen blijkt Windows z'n instelling m.b.t. Updates gewijzigd te hebben van "eerst melden voor downloaden en installeren" naar de default instelling ("Automatisch downloaden en installeren")...... Ik meen (maar weet dit niet meer zeker) dat ik dit al eens eerder ben tegen gekomen op Win 7 systemen. Heel erg vreemd....! Iemand die dit herkent?
Link naar reactie
[quote:b31fb8e9de="derkdejong"]ach, dat kom je ook tegen op eerdere windowsversies. je bent dan geneigd een windowsupdate de schuld te geven, maar ik verdenk ook antivirus- en antimalwareprogrammaas van zulke acties....[/quote:b31fb8e9de] Bij XP (meerdere systemen) ben ik het nog nooit tegengekomen. Bij 7 (meerdere systemen) dus wel. Alles was "netjes" teruggezet in de ("aanbevolen") default instelling, waarbij dus ook de aanbevolen/optionele updates en "microsoft update" weer stonden aangevinkt.... :evil: Wat betreft jouw 2e opmerking: op de betrokken machine is MS Essentials actief..... :?
Link naar reactie
Ikzelf had anders nog nooit gehoord van problemen rond Windows 7 Update instellingen. Ik heb hier in een verse Windows 7 Home Premium bij Importend Updates Gekozen voor: "Check for updates but let me choose whether to download and install them." Eens zien of dat zo blijft staan. Het enige wat ik via google kon vinden, dat mogelijk gerelateerd zou kunnen zijn: [url=http://www.sevenforums.com/windows-updates-activation/67548-update-settings-disappear.html]Windows 7 - Update Settings disappear.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...