Ga naar inhoud

Ervaringen met back-up van de Windows 7 activatie


anoniem

Aanbevolen berichten

Heeft iemand al ervaring met het maken van een back-up van de Windows 7 activatie? Zodat als je Windows 7 opnieuw schoon wilt installeren, dus met formatteren en al, dat je deze kunt daarmee kunt heractiveren, zonder contact op te nemen met Microsoft. Als ik in google de volgende zoekwoorden intyp [code:1:dd8e37de4a] win7 backup activation [/code:1:dd8e37de4a] dan vind deze erg veel output. Ikzelf heb een Engelstalige Retail versie van Windows 7 Home Premium. Om precies te zijn, een upgrade Win7 family pack. Sommige van google outputs, werken alleen voor OEM versies. Verder vraag ik dit omdat het internet vroeger ook al vol behangt was, over het back-uppen Windows XP activatie wpa.dbl. Echter bij mij heeft dat toen niet gewerkt.
Link naar reactie
@caine: bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd met 1. Token.Restore.RETAIL.rar. Ik heb 'm uitgepakt met 7-zip. De eerste poging om de back-up te maken lukte niet. Maar dat was omdat op het pc-helpforum.be niet vermeldt stond, dat die applicatie uitgevoerd moest worden als Administrator. Want uitgevoerd als Administrator kon de applicatie wel de back-up maken. Het zijn dezelfde twee bestanden, die ook worden genoemd op het neowin.net [url=http://www.neowin.net/forum/topic/879580-windows-7-backing-up-restore-activation/]Windows 7 backing up / Restore Activation[/url] in bericht #9 van SyntaxError. Met die Token.Restore applicatie is het zo te zien gebruikersvriendelijker, dan de handmatige manier. Het opnieuw installeren van Windows 7 en het heractiveren met die applicatie probeer ik morgen wel uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...