Ga naar inhoud

Iconen herstellen Win 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk zijn er instellingen veranderd in de "standaardprogramma's". 1. start 2. standaardprogramma's Hier staan wat instellingen, waarschijnlijk zijn alle bestandstypes aan mediaplayer gekoppeld(slechte mediaspeler trouwens :wink: ). Dit kun je hier weer veranderen. Ik zou gewoon elk programma weer als standaard instellen. [b:0c041a0fb3]Maar je kunt ook gewoon backuppen(als je die hebt) of windows schoon installeren!!![/b:0c041a0fb3] suc6
Link naar reactie
[quote:11aaa8c8dd]Maar je kunt ook gewoon backuppen(als je die hebt) of windows schoon installeren!!![/quote:11aaa8c8dd]De computer is 3 dagen oud en gloednieuw. :lol: (Vijftien jaar geleden trapte ik hier nog in. Gelukkig beveel je me niet aan een nieuwe pc te kopen. Maar goed, ik heb zelf nog XP, waar ik wèl mee overweg kan. Dit verhaal gaat over Win7). Bedankt voor de aanwijzing dat er 'wat instellingen veranderd moeten worden'. Echter, hier was ik zelf al achter. Maar... waar kan ik dit vinden? Configuratiescherm, en dan? Wie?
Link naar reactie
dit staat onder start (het windows logo links onderaan :lol: ) je kunt je pc ook via linker muis knop op deze computer - eigenschappen - systeembeveiliging - systeemherstel en dan je pc herstellen naar een tijdstip van toen je dit probleem nog niet had en dan hetstelt hij je pc naar dat tijdstip en dan hoort het weg te zijn :P
Link naar reactie
Het staat idd onder start :lol: Zoals ik al schreef: 1 Klik op start 2 Klik op standaardprogramma's 3 klik op uw standaardprogramma's instellen 4 klik op het programma naar keuze (in jouw geval gewoon allemaal afgaan als je nog niks geinstalleerd hebt) 5 Klik op Dit programma als standaard instellen of selecteer wat er met dit programma moet worden geopend. Zo verander je dat windows alles opent met mediaplayer, en het dus opent in een programma wat het wel kan openen. Als je het nu nog niet snapt weet ik het niet meer..... :wink: gr.
Link naar reactie
Dank voor jullie antwoord. En ik snap het :) Ik ben niet helemaal duidelijk geloof ik. Laat ik het anders vragen. Waar heeft hij de instellingen in 1 klap zodanig veranderd dat alle 40(!) programma's onder het Start-menu moeten worden geopend met een bepaald programma. Als ik deze plek zou weten, kan ik het ook in 1 klap weer terugdraaien, lijkt me. [i:d178a1a0ef](Systeemherstel is wel een optie, maar dit is me te gemakkelijk. Ook wanneer hij nogal veel werk heeft verricht op een dag en deze fout opnieuw maakt, is systeemherstel geen optie omdat er werk verloren zou kunnen gaan).[/i:d178a1a0ef]
Link naar reactie
Ten eerste zou ik zorgen dat je bestanden altijd op 2 plekken hebt staan(online, usb-stick) Misschien heeft hij software geinstalleerd die dit gedaan heeft? Ik zou nl. niet weten hoe je dit in een keer zou kunnen doen. Maar als het een net nieuwe pc is, staan er toch ook niet zoveel programma's op? Je zult gewoon ff de hele dag moeten klikken :wink: . gr.
Link naar reactie
Surf naar: http://www.sevenforums.com/tutorials/19449-default-file-type-associations-restore.html Klik op deze site op het onderstreepte [u:8479c25ce5]exe[/u:8479c25ce5] en [u:8479c25ce5]lnk[/u:8479c25ce5] (shortcut link) Gebruik evt. [url=http://downloads.sourceforge.net/sevenzip/7z920.exe]7-Zip[/url] om uit te pakken Je kan in de Registereditor (Start>uitvoeren>regedit) de optie Importeren gebruiken onder Bestand in de werkbalk om de regfiles te importeren kiezen Ook kun je het bestand uitpakken naar je bureaublad, Klik met de rechtermuisknop op het bestand en Samenvoegen kiezen per bestand Succes. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...