Ga naar inhoud

Ik krijg niet alle Email binnen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet dat ik niet alle mail binnenkrijg omdat ik voor een bepaalde site een nieuw wachtwoord heb aangevraagd. zelfs na telefonische consult heb ik geen mail teruggehad. Ik heb 1 account, en daarnaast was m'n oude PC gecrasht dus niet meer bruikbaar. En daarnaast ben ik een relatieve beginner als je het met mij hebt over instellingen inzake computerinstellingen.
Link naar reactie
oké, het wordt al wat duidelijker, en kunnen we gaan afstrepen. heb je al via webmail gekeken of die verwachte mail wel in je postvak bij de provider staat? staat ie daar wel, dan moeten we kijken naar de thundebirdinstellingen. staat ie daar ook niet, dan gaat er elders iets mis. en dan kan het ook nog zo zijn dat je bij dat wachtwoord wijzigen een foutje in het mailadres maakte....
Link naar reactie
Die indruk krijg ik ook, maar vreemd lijkt dit me wel. Het gaat hier om een verzekerings-site. Ik heb daar een aantal maal een nieuw wachtwoord aangevraagd. Dit wordt dan via automatische mail verstuurd naar je. Ook is me , na telefonisch consult handmatig een mail toegestuurd, maar ook die heb ik niet ontvangen. Beetje vreemd allemaal dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...