anoniem Geplaatst: 11 januari 2011 Delen Geplaatst: 11 januari 2011 Een week geleden een nieuwe PC aangeschaft met daarop Windows 7. Op mn oude pc werkte ik met XP en ging mijn Email via Outlook express. Ik heb de mail nu lopen via Mozilla thunderbird, maar het eigenaardige is nu dat ik niet alle mail binnenkrijg. Waar heb ik een fout gemaakt in mn instellingen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2011 hoe weet men wanneer men niet alle mails binnenkrijgt? meer dan een account, en gechecked per account? die oude pc nog een keer aan gezet en mail binnengehaald? (tenzij je instelt dat er (gedurende x dagen) een kopie op de server moet worden achtergelaten, worden de mails aan de eerste inlogger overgedragen.....) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2011 Ik weet dat ik niet alle mail binnenkrijg omdat ik voor een bepaalde site een nieuw wachtwoord heb aangevraagd. zelfs na telefonische consult heb ik geen mail teruggehad. Ik heb 1 account, en daarnaast was m'n oude PC gecrasht dus niet meer bruikbaar. En daarnaast ben ik een relatieve beginner als je het met mij hebt over instellingen inzake computerinstellingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2011 zet het spamfilter eens uit Thunderbird Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2011 oké, het wordt al wat duidelijker, en kunnen we gaan afstrepen. heb je al via webmail gekeken of die verwachte mail wel in je postvak bij de provider staat? staat ie daar wel, dan moeten we kijken naar de thundebirdinstellingen. staat ie daar ook niet, dan gaat er elders iets mis. en dan kan het ook nog zo zijn dat je bij dat wachtwoord wijzigen een foutje in het mailadres maakte.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 Bij webmail staat de door mij verwachte mail ook niet. Dan wil ik ook even melden dat ik de verzender heb gevraagd om de mail naar het Emailadres van m'n dochter te sturen. Het verwachte mailtje is echter daar ook niet aangekomen terwijl op haar account geen wijzigingen zijn aangebracht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 dan lijkt er maar een conclusie mogelijk: degene van wie jij een mailtje verwacht, heeft dat niet gestuurd..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 Die indruk krijg ik ook, maar vreemd lijkt dit me wel. Het gaat hier om een verzekerings-site. Ik heb daar een aantal maal een nieuw wachtwoord aangevraagd. Dit wordt dan via automatische mail verstuurd naar je. Ook is me , na telefonisch consult handmatig een mail toegestuurd, maar ook die heb ik niet ontvangen. Beetje vreemd allemaal dus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen