Ga naar inhoud

Foutmelding Deze website is niet beschikbaar


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows XP Pro SP3 en IE8 (en Chrome en Firefox). Bij het bezoeken van één website (en geen enkele andere) krijg ik bij het doorklikken de melding dat 'de website niet beschikbaar is'. Ik krijg deze melding ook als ik de website bezoek via Chrome en/of Firefox. Op mijn andere computer met XP Home SP3 krijg ik deze melding niet en werkt de website prima. Het gaat om de website www.paypal.nl Wie weet wat het probleem is of waar ik het moet zoeken? Ik heb al van alles geprobeerd (via Google gezocht), maar niets helpt. De volledige tekst van de melding: "Deze webpagina is niet beschikbaar. De webpagina op https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_login-run&dispatch=5885d80a13c0db1f8e263663d3faee8d9384d85353843a619606282818e091d0 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres."
Link naar reactie
't zou me niet verwonderen dat het aan de site-zelf ligt: 'k probeerde net met FF en kreeg een internal server-dinges, toen dacht ik: en in IE? en die ging wèl open. Vraagtekens kwamen boven van: waarom in FF nièt en in IE wèl? (ligt het aan mijn addons of zo? ? ?) maar toen probeerde ik het weer in FF en ... de pagina opende zich deze keer gewoon... Herhaalde pogingen leverde op: 3 x nièt en 5x wel geopend... (en ik had mijn addons niet gewijzigd)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...