Ga naar inhoud

Windows 7 Gadgets


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met mijn Gadgets in windows 7. Vroeger werden deze perfect weergegeven en had ik er geen problemen mee, maar onlangs speelde ik fifa 10, en toen ik het spel afsloot werden mijn gadgets slecht weergegeven en kon ik ze niet meer gebruiken. Misschien ook handig om mee te geven is dat ik tijdens mijn fifa mijn pc booste met advanced system care. Ik had ook roze pixels op mijn scherm, maar die waren weg nadat ik de boost uitschakelde. Wat kan ik doen om mijn gadgets te herstellen? Opnieuw downloaden werkt niet. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Mijn probleem is ondertussen al opgelost. Ik heb een volledige scan gedaan met MBAM en nu is het probleem opgelost. Is dit toeval of omdat ik hier en daar op internet iets heb gevonden... Het maakt niet uit. Toch bedankt voor de hulp. :wink: Voor de mensen die de log moeten zien van de scan: Malwarebytes' Anti-Malware 1.50.1.1100 www.malwarebytes.org Databaseversie: 5409 Windows 6.1.7600 Internet Explorer 9.0.7930.16406 28/12/2010 23:04:54 mbam-log-2010-12-28 (23-04-54).txt Scantype: Volledige scan (C:\|) Objecten gescand: 316698 Verstreken tijd: 1 uur/uren, 2 minuut/minuten, 38 seconde(n) Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0 Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0 Registersleutels geïnfecteerd: 1 Registerwaarden geïnfecteerd: 0 Registerdata geïnfecteerd: 0 Mappen geïnfecteerd: 0 Bestanden geïnfecteerd: 2 Geheugenprocessen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Geheugenmodulen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registersleutels geïnfecteerd: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\ (Hijack.Zones) -> Quarantined and deleted successfully. Registerwaarden geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registerdata geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Mappen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Bestanden geïnfecteerd: c:\Windows\System32\secushr.dat (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully. c:\Windows\SysWOW64\secushr.dat (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...