Ga naar inhoud

externe tekst vergroten


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb bij een door mij gekocht apparaat een bijna onleesbare gebruiksaanwijzing gekregen. dit dacht ik "simpel" op te lossen door het naar de computer te scannen, vervolgens als pdf formaat naar de gewenste grootte uit te zoomen en daarna af te drukken; Nou ik kwam bedrogen uit, want wat ik ook probeerde steeds werd de originele (kleine) tekst afgedrukt ??!! Natuurlijk vergat ik niet het vergrootte document eerst op te slaan. Iemand een oplossing ?
Link naar reactie
de zoomoptie van een pdfreader geldt alleen voor de weergave op het scherm. je zal een pdf-editor nodig hebben om te bereiken wat je wilt. kan je de scanner niet zodanig instellen dat hij "scant naar een ander (dus groter) formaat"? andere optie: scannen naar jpg, en dat beeld in en foto-editor -maar ook in word kan je goede resultaten bereiken - vergroten.
Link naar reactie
Gewoon de afdrukopties in de PDF zelf gebruiken. Open het PDF-document -> afdrukken via de toetscombinatie [b:f4ed86c767]Ctrl + P[/b:f4ed86c767] -> onder de optie [b:f4ed86c767]Paginaverwerking[/b:f4ed86c767] -> [b:f4ed86c767]Pagina's schalen[/b:f4ed86c767] -> [b:f4ed86c767]Aanpassen aan afdrukbaar gebied.[/b:f4ed86c767] Schalen versus Zoomen :wink:
Link naar reactie
Het is inmiddels duidelijk verbeterd, ik haal zeer goede resultaten. Aan de andere kant hoeft een gebruiksaanwijzing niet 100% foutloos omgezet te worden, zolang je de strekking van het verhaal maar goed volgen kan. Als ik moest kiezen tussen een foutloze maar onleesbare manual en een leesbare waarin wat 'typvauten' zitten dan wist ik het wel. Bovendien: kom jij wel eens een engelstalige handleiding tegen waarin geen krom Engels gebruikt wordt? Meestal door die Japanners door de vertaalmachine gehaald en zó in het boekje gesmeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...