Ga naar inhoud

probleem met kopiëren lange bestandsnamen naar ext. HD


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn pc heb ik op een bepaalde schijf en partitie bestanden gote bestand namen zoals bijvoorbeeld: L:\Klassieke muziek\Vivaldi\The Four Seasons, Three Violin Concertos (Carmignola,Marcon)\ hierin zitten mp3 bestanden zoals: \Vivaldi - Concerto No. 1 in E Major, Op. 8, No. 1, RV 269 (Spring) - I.Allegro - The Four Seasons, Three Violin Concertos (Carmignola,Marcon) -03-20 -187.mp3 en: \Vivaldi - Concerto in D Major, RV 211 - III. Allegro - The Four Seasons, Three Violin Concertos (Carmignola,Marcon) -05-29 -200.mp3 Bestanden met een lengte als de laatste laten zich nog wel overzetteen. Langere zoals eerste voorbeeld niet meer. Beide schijven zijn NTFS ingedeeld. Wat kan de oorzaak zijn? B.v.d. voor reactie.
Link naar reactie
[quote:d6063356e7="Hans60"]Mogelijk dat de totale padlengte de maximale lengte overschrijdt. Het totale pad (map- en bestandsnaam) mag maximaal 254 tekens lang zijn. Leestekens en spaties worden hierin gewoon meegeteld.[/quote:d6063356e7] Dat zal het dus wel zijn. Oorspronkelijke pad is: L:\Klassieke muziek\Vivaldi\...enz. pad waar het naar toe gaat is: X:\Kopie Disk3[2-2] Klass.Muz. Video&Film\Klassieke muziek\Vivaldi\...enz. Ik heb pad van X ingekort naar : X:\Kop.HD3[2-2]Kl.Muz.Video&Film Bovendien heb ik de naam van de Externe Schijf ingekort van Externe Backup disk nummer 1 naar ExtBackupNr1 Of de naam-lengte v.d. schijf ook van invloed is wil ik eventueel nog wel eens horen. De padnaam is in iedergeval met ongeveer 30 tekens geslonken en dast geeft dus lucht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...