Ga naar inhoud

Windows 7 Home Premium 64 Blijft hangen in installatiescherm


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows 7 Home Premium 64 bit Blijft hangen in installatiescherm met melding ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord. Ik heb een nieuwe Packard Bell desktop gekocht. Ben aan het installeren geslagen van het apparaat. Bij de vraag om een gebruikersnaam en wachtwoord bij de installatie van windows 7 HP heb ik ervoor gekozen geen wachtwoord te gebruiken en de ingevoerde gebruikersnaam was @d. Er is kwam geen foutcode dat het @ teken NIET in de gebruikersnaam gebruikt zou mogen worden. (Ik vermoed dat dit de boosdoener is). Ik hang nu in het scherm waar om de gebruikersnaam en wachtwoord wordt gevraagd om de installatie te kunnen afmaken. Hier kom ik dus niet verder !! Ik zie wel de aangemaakte gebruiker @d, maar welk wachtwoord ik ook ingeef (ook blanco laten), niets helpt. Ik heb de recovery tool van Packard Bell op het systeem weten te activeren (zoals beschreven in de handeleiding van het systeem), maar die wil alles pas terugzetten naar de fabrieksinstelling als ik eerst de windows installatie afmaak. Maar dat kan ik dus niet. Ook de bij de fabrikant (Packard Bell) opgevraagde en toegestuurde recovery DvD's willen pas verder als ik EERST de windows installatie afmaak. Als ik OPHCRACK gebruik (om wachtwoorden op te zoeken in windows) dan zie je dat bij de gebruiker @d het wachtwoord op empty staat. Ofwel er is geen wachtwoord (en dat klopt want ik had inderdaad geen wachtwoord opgegeven). Kortom ik kom niet verder. Om helemaal gek van te worden. Ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem, maar kan er nergens een oplossing voor vinden. Is er iemand die een oplossing heeft ?? alvast bedankt @d
Link naar reactie
[quote:7454d24051="WxinixW"]Er is kwam geen foutcode dat het @ teken NIET in de gebruikersnaam gebruikt zou mogen worden. (Ik vermoed dat dit de boosdoener is). [/quote:7454d24051] Ofschoon Win7 dat niet heeft afgekeurd, is het waarschijnlijk beter geen @ te gebruiken in gebruikersnamen. [quote:7454d24051="WxinixW"]Bij de vraag om een gebruikersnaam en wachtwoord bij de installatie van windows 7 HP heb ik ervoor gekozen geen wachtwoord te gebruiken [/quote:7454d24051] Waarschijnlijk had je beter wel een wachtwoord kunnen nemen. Heb je als je PC inschakelt of opnieuw opstart je na het Pacard Bell logo op F8 drukt, en veilige modus selecteert kun je nog wel verder als je het Administrator account selecteert? [quote:7454d24051="WxinixW"]Ook de bij de fabrikant (Packard Bell) opgevraagde en toegestuurde recovery DvD's willen pas verder als ik EERST de windows installatie afmaak. [/quote:7454d24051] Had je wel zoals in de handleiding staat, tijdens het opstarten bij het Packard Bell logo gedrukt op F8 zodat je optische station hebt kunnen selecteren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...