Ga naar inhoud

pc gecrasht en geeft geen beeld meer, HELP!


anoniem

Aanbevolen berichten

beste allemaal, ik zat vandaag op mijn pc (acer aspire m3641) toen het beeld opeens uitviel (het is een windows vista home premium). hierna heb ik hem gerestart, en op "windows normaal starten" toen starte hij wel op, maar liep hij uiteindelijk vast. dus ik heb hem daarna weer gerestart, en dit keer gedrukt op "veilige module" . hierbij kreeg ik weer geen beeld. (m'n beeldscherm kreeg geen 'signaal'. hierna heb ik weer op restart gedrukt toen kreeg ik weer een andere mogelijkheid (weet niet meer wat de naam daar van was) hierbij ging hij de fout opsporen, hierbij belande ik op een blauw scherm, waarop stond dat ik de pc moest restarten. dus ik heb weer op restart geklikt (voor de zoveelste keer) toen klikte ik weer op "veilige module starten" (ofzo iets) toen begon hij zich op te starten en meteen weer af te sluiten binnen een paar seconden achter elkaar. toen heb ik weer een restart gedaan, toen kreeg ik weer dat hij naar fouten ging zoeken, maar hierbij liep hij ook vast. hierna heb ik geen beeld meer gekregen, ik heb de kabels gecheckt (een nieuwe VGA kabel er in gedaan) ook heb ik de VGA uitgang van het moederbord gebruikt (en dus ook die van mij grafische kaart) maar ik kreeg nog steeds geen beeld. als ik op start druk van m'n pc doet hij het wel gewoon en maakt hij ook geluiden, maar ik krijg maar geen beeld. heeft iemand een advies of enige ervaring met deze situaties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...