Ga naar inhoud

Computer start niet op plz help!!!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Acer laptop met Windows vista home premium die na een tijdje heel sloom ging lopen. dus wou ik die eraf halen en via een Windows XP cd Windows XP erop zetten. Dat heb ik opgestart via het bootmenu in de bios. alles liep goed, de c schijf werd geformatteerd en windows werd erop gezet maar toen hij op de helft was, gaf hij aan dat er een bestand miste en dus niet verder kon en de computer uit moest. dus zit er een halve windows op die niet opstart. en als ik de computer aan doe dan krijg ik meteen de melding "windows could not start because of a computer disk hardware configuration problem" en ik weet niet hoe ik dit op moet lossen? misschien dat jullie iets weten. Alvast bedankt
Link naar reactie
Oke, Heb je al geprobeerd opnieuw de installatie te beginnen? Dus nogmaals formatteren en installeren? Mocht het probleem blijven, probeer een andere windows xp / vista cd. Het probleem is, dat er een nodige bestand (boot.ini gok ik) niet kan worden gelezen dus worden geinstalleerd.. kan door vuil komen op cd of gewoon een vage misser.. nogmaals proberen dus.. Dus probeer het volgende: 1. nogmaals installeren.. ( lukt dit niet gaan we naar 2. ) 2. Andere cd win xp of vista gebruiken en nogmaals installeren. 3. Na dit te hebben geprobeerd, even ons updaten over hoe het is gegaan.. en dan kijken we verder :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...