Ga naar inhoud

windows updates worden niet uitgevoerd


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb 2 vragen: er staan 5 updates van Windows in de rij, elke keer als ik mn pc afsluit (ook als administrator), gaat mn pc updaten, helaas lukt dat niet helemaal en worden ze niet geïnstalleerd, handmatig lukt ook niet, hoe kan de updates installeren? alleen als de administrator is aangemeld doet internet het dus: administrator aanmelden is internet op alle accounts. is de administrator afgemeld dan nergens, ga je via "andere gebruiker " naar een ander account dan wel overal internet. hoe kan ik dat veranderen? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Link naar reactie
[quote:d55b262476="cornetjhu"]ik heb 2 vragen: er staan 5 updates van Windows in de rij, elke keer als ik mn pc afsluit (ook als administrator), gaat mn pc updaten, helaas lukt dat niet helemaal en worden ze niet geïnstalleerd, handmatig lukt ook niet, hoe kan de updates installeren? alleen als de administrator is aangemeld doet internet het dus: administrator aanmelden is internet op alle accounts. is de administrator afgemeld dan nergens, ga je via "andere gebruiker " naar een ander account dan wel overal internet. hoe kan ik dat veranderen? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.[/quote:d55b262476] Ligt misschien aan de firewall?
Link naar reactie
[quote:45f4f0ccbb="cornetjhu"]er staan 5 updates van Windows in de rij, elke keer als ik mn pc afsluit (ook als administrator), gaat mn pc updaten, helaas lukt dat niet helemaal en worden ze niet geïnstalleerd[/quote:45f4f0ccbb] Zou je kunnen vermelden om welke Windows versie en Service Pack het gaat? En om welke 5 updates het gaat? En met welke foutmelding wordt het updaten afgebroken? [quote:45f4f0ccbb="cornetjhu"]alleen als de administrator is aangemeld doet internet het dus[/quote:45f4f0ccbb] Is dit altijd al geweest, of onlangs? Heb je het terugzetten van een herstelpunt al geprobeerd? Probeer eventueel op de site van Microsoft deze [url=http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot/]Windows Update Trouble shoot.[/url]
Link naar reactie
[quote:901b1b586a="cornetjhu"]op dit moment is mijn grootste probleem dat ik niet op internet kan als de administrator niet is aangemeld dit is sinds: sinds we een nieuwe internet verbinding + router hebben. we hebben nu internet van kpn (via kliksafe :S) maar het is ooit eens eerder geweest 5 jaar geleden ofzo, geen idee hoe het toen is opgelost.[/quote:901b1b586a] Bel naar KPN op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...