Ga naar inhoud

ik krijg vista niet meer geinstalleerd vanaf hersteldiscs


anoniem

Aanbevolen berichten

inmiddels heb ik een aardig aantal programma's weer werkend gekregen, mede dankzij tips van deze site. ik vraag mij alleen af, waar mijn emails zijn gebleven, of zitten die niet bij een complete back-up? Ik ben al mijn oude mail kwijt, terwijl ik verwacht had deze na een back-up terug te vinden, of heb ik het nu helemaal mis?
Link naar reactie
[quote:4246085a4c="Anjo"]Als t goed is staan die ergens in je backup. Zoek eens op *.pst in die map waar je backup in staat. En check je PB box "-))[/quote:4246085a4c] Ja, dat klopt, ik heb inderdaad die map weten te vinden,(dit waren verborgen bestanden, daarom vond ik ze eerder niet) maar ik weet nu nog niet hoe ik 'm kan gaan integreren met mijn huidige Microsoft Outlook, (de vorige email-bestanden waren overigens afkomstig van Windows Mail (niet Live Mail) Wat bedoelde je met mijn PB box checken? Ik heb gekeken maar niks gevonden...! :wink: Weet je hoe dat overzetten gaat? Alvast dank weer voor de geweldige hulp! :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...