Ga naar inhoud

Twee schermpjes rechtsonderin met kruis.


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren heb ik rechts onderin niet meer het blauwe balletje bij de twee schermpjes, maar het kruis ervoor. Ik heb geen problemen met internet. Als ik er met mijn muis opga staan dan lees ik: verbindingsstatus: onbekend Klasse is niet geregistreerd. Wie weet hoe ik het blauwe balletjes weer terug krijg. Alvast bedankt voor jullie tijd.
Link naar reactie
dat is meer geheimtaal voor iemand die met blauwe balletjes worstelt... :wink: vandaar: ga start-configuratiescherm-(in xp: systeem-hardware)-apparaatbeheer klik plusje voor netwerkadapters open selecteer de netwerkkaart die je nu ziet, klik rechts en kies: installatie ongedaan maken. sluit scherm netjes af, en herstart de pc. windows zal bij de herstart de netkaart opnieuw maagdelijk installeren, en zeer waarschijnlijk ben je nu van je probleem af.
Link naar reactie
[quote="derkdejong"]dat is meer geheimtaal voor iemand die met blauwe balletjes worstelt... :wink: vandaar: ga start-configuratiescherm-(in xp: systeem-hardware)-apparaatbeheer klik plusje voor netwerkadapters open selecteer de netwerkkaart die je nu ziet, klik rechts en kies: installatie ongedaan maken. sluit scherm netjes af, en herstart de pc. windows zal bij de herstart de netkaart opnieuw maagdelijk installeren, en zeer waarschijnlijk ben je nu van je probleem af.[/quote] Beste mensen, ik dank jullie voor jullie tijd en moeite. Ik kwam er niet uit en heb dus zoveel mogelijk gesaved en heb windows opnieuw geinstalleerd. Nogmaals gedankt. Xavier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...