Ga naar inhoud

Laptop met windows 7 loopt na een tijdje stilstaan vast


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Zoals vermeld in de titel zit ik dus met een probleem. Ik heb sinds 3 dagen een nieuwe HP G72 b20EB laptop met windows 7 en deze loopt steeds vast. Het probleem doet zich niet voor zolang ik de laptop gebruik, dan werkt hij perfect, maar van zodra ik de laptop langer dan 30 minuten ongeveer laat staan en dan weer wil gebruiken zit hij vast. De muis beweegt nog maar voor de rest reageerd hij niet meer. de ene keer sluit hij nog af wanneer ik de power knop indruk, de anders keer niet. Het lijkt wel hoe langer hij stilgestaan heeft, hoe "vaster" hij zit. Ik heb slechts een beperkte kennis van computers dus weet niet wat aan te vangen. Ik ben van plan van terug te gaan naar de winkel waar ik hem heb gekocht maar dacht het eerst eens langs deze weg te proberen want heb geen zin mijn computer weken kwijt te zijn. Alvast bedankt voor eventuele hulp.
Link naar reactie
Zet in energiebeheer eens uit, dat ie op standby of hibernate gaat na een bepaalde tijd. Helpt dat, dan weet je dat je daar het probleem moet zoeken. Het is niet ongewoon dat computers dan crashen, of wanneer ze er weer uit komen. Je kunt hem ook eens in safemode opstarten en kijken wat er dan gebeurt. Mogelijk ligt het aan bepaalde achtergrondsoftware.
Link naar reactie
Hoe lang moet ik dit programma laten lopen? De maximumtemperatuur die ik tot nu toe berijkt heb is 39 graden. Ik heb ondertussen ook ondervonden dat het probleem zich evenoed voordoet met het scherm open. Zolang ik de pc gebruik werkt hij prima, zonder één probleem. Van zodra ik de pc dus ongeveer een uur laat staan loopt hij vast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...