Ga naar inhoud

windows 7 safe mode start niet op


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een erge probleem! :( Ik ben bang dat er door een virus of spyware mijn pc niet meer te starten is. Ik wil mijn bestanden terug:( ik krijg een bsod net voordat inlogscherm van windows te voorschijn moet komen. Dus dat windows laad scherm zie ik wel maar zodra de inlogscherm voor je gebruiker zou moeten komen krijg ik een bsod. de safe mode loopt ook vast herstart zich telkens! kan iemand mij aub helpen ? de restore points hebben niet gewerkt. starup repair ook niet. bij de bsod zie ik geen bestandje dat corrupt is ofzo, er staat alleen dat er waarschijnlijk een nieuw hardware is geinstalleerd. maar dat is helemaal niet zo. bij het laden van safemode loopt hij vast bij de laatste bestand: drivers\disk.sys dan loopt hij na 3 sec te restarten. weet iemand aub een oplossing? ik wil dus alleen maar mijn bestanden kopieren. voor een fris windows 7. hij is nu op een sata raid.. help me aub :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...