Ga naar inhoud

DEP


anoniem

Aanbevolen berichten

Na afsluiten van de Verkenner krijg ik altijd een melding: "Preventie van gegevensuitvoering (DEP). Om uw computer beter te beveiligen, heeft Windows dit programma afgesloten" en "In explorer.exe is een fout opgetreden" Erg lastig, want vaak werkt de Taakbalk dan niet meer. Afmelden via control-alt-delete en daarna weer aanmelden is dan de enige optie. Totdat ik weer eens Verkenner afsluit en alles weer van voren af aan begint. Is er een oplossing voor dit probleem?
Link naar reactie
Hallo Frits, Misschien is het slim om eerst even te vermelden welk besturingssysteem je gebruikt! Ik heb even gegoogled en kreeg veel resultaten. Dep sluit programma's automatisch om je pc te beveiligen. Mij lijkt het slim om een virusscan te doen: [url=http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button]Malwarebytes[/url]. Misschien komt hier aan het ligt of je last hebt van een virus. Je kan deze melding wel uitschakelen (dit lost het dacht ik niet op): Ga naar het configuratiescherm, open 'systeem', klik op tabblad 'geavanceerd', in het vakje 'prestaties' klikken op de knop 'instellingen', klik op tabblad 'Preventie van gegevensuitvoering (DEP)', hier kun je het programma toevoegen dat de problemen veroorzaakt. succes
Link naar reactie
Okee, probeer dan de stappen die ik in mijn eerste post had gezet: Ga naar het configuratiescherm, open 'systeem', klik op tabblad 'geavanceerd', in het vakje 'prestaties' klikken op de knop 'instellingen', klik op tabblad 'Preventie van gegevensuitvoering (DEP)', hier kun je het programma toevoegen dat de problemen veroorzaakt. Voeg hier windows verkenner toe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...